close
تبلیغات در اینترنت

مشاوره تلفنی درمان بیماری ها متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی

– 09120580638-02165114469–09155077358 – 

مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام

ایدی پاسخگو سوالات پزشکی  @Kh_sedighi
    کانال طب سنتی
https://telegram.me/atarishahjahan

و درمان تمام بیماری ها در طب سنتی و گیاهان داروی

مشاوره 09120580638 - 09155077358

از جمله درمان های:

جنسی+ چاقی و لاغری+دیابت+الزایمر+نازایی+سنگ کلیه+لک های صورت

+سردرد های شدید+دیسک کمر و رگ سیاتیک+پوکی استخوان+تقویت کننده اعصاب،آرام بخش،تقویت کننده قلب،ضدانگل قوی،تصفیه کننده خون.

و درمان معده+درمان تقویت حافظه+درمان یائسگی+درمان...

√ رفع سنگ کلیه.سنگ مثانه.سنگ کیسه صفرا
درمان عفونت و کیستها
√درمان سردرد های میگرنی و سینوزیتی
√درمان بیماری های قلبی و عروقی وتصلب شرائین و واریس
√ درمان آسم و تنگی نفس
√درمان گیاهی مغز و اعصاب و ضد افسردگی
√درمان بیماری پوستی و اگزما
√درمان درد مفاصل و استخوانی و عضلات
سیاتیک رفع ورم عضلات و نقرص 
√رفع بواسیر و شقاق مقعد،سندروم روده،رفع یبوست و اسهال
√رفع ورم معده و روده،ضد نفخ،درمان سوهاضمه و گوارش
√درمان کاهش چربی خون،کلسترول خون،قند خون(دیابت)،فشار خون
√جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو سر و ابرو
√رفع پلاک میکروبی دندان و ضد التهاب لثه و حفره دهان
√درمان بیماری های دستگاه تناسلی(نازایی.و قاعده اور)
و درمان پروستات 
√افزایش شیر مادر،تسکین درد های قاعدگی و انواع بیماری زنان
√برطرف‌کردن بوهای نامطبوع بدن
√تقویت نیرو جنسی و بازگشت نیروی جوانی
√برطرف کردن کم خونی

+دمنوش های مفید+عرقیات مفید+ و هر بیماری دیگری..

درمان با گیاهان دارویی و طب سنتی
حکیم محمد صدیقی
تهران و کرج حضوری میتونید تشریف بیارید وشعبه گیلان رو هماهنگ کنید
شهرستان ویزیت تلفنی و ارسال ازمایشات
در تلگرام واتس اپ و سروش
  09120580638-02165114469–09155077358  

پودر گیاهی مارایا تنگ کننده واژن

تنگ کننده واژن گیاهی

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماریانا طریقه خرید مصرف روی عکس کلیک کن 

 

 

 

عکس روغن خراطین حجم دهنده طب سنتی 

روغن خراطین

روغن خراطین

روغن خراطین الت تناسلی

روغن خراطین برای اقایان

برای اطلاعات بیشتر در مورد روغن خراطین روعکس بالا کلیک کن

 
 
عشق و محبت در اسلام
loading...

امید شیعیان خواهد امد غم مخور

بسم الله الرحمن الرحیم     اسلام به قضیهمحبتاز دو بعد نظر می‌کند: 1) بعد انسانی و فطری 2) بعد جنسی و غریزی 1-اسلام از تمامی انسان‌ها می‌خواهد به چشم هم نوع به یکدیگر بنگرند چندان که کرامت انسانی را در میان هم پاس دارند، در رفع حوائج هم بکوشند و از هم حمایت کنند، در گرفتاری‌ها به یاری هم بشتابند،انسان بودن را ارج بگذارند و نسبت به انسان‌های دیگر احساس نزدیکی و دوستی کنند. در حدیثی آمده که امام صادق(ع) در پاسخ به سؤالی در مورد دوستی و محبت فرموده: « وَ هَلِ الدِّینُ إِلَّا الْحُب‏ »[1] آیادین…

تبلیغات
صلوات شمار دیجیتال خاتـم
صندلی ماساژور

عشق و محبت در اسلام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

اسلام به قضیهمحبتاز دو بعد نظر می‌کند:

1) بعد انسانی و فطری

2) بعد جنسی و غریزی

1-اسلام از تمامی انسان‌ها می‌خواهد به چشم هم نوع به یکدیگر بنگرند چندان که کرامت انسانی را در میان هم پاس دارند، در رفع حوائج هم بکوشند و از هم حمایت کنند، در گرفتاری‌ها به یاری هم بشتابند،انسان بودن را ارج بگذارند و نسبت به انسان‌های دیگر احساس نزدیکی و دوستی کنند. در حدیثی آمده که امام صادق(ع) در پاسخ به سؤالی در مورد دوستی و محبت فرموده:

« وَ هَلِ الدِّینُ إِلَّا الْحُب‏ »[1]

آیادین جز دوستی و محبت است؟

احادیث بسیار زیادی در خصوص رعایت حقوق مؤمنین و مسلمین از حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) وارد شده است که از مجموع آنها این گونه استفاده می‌شود که اسلام بر مسأله دوستی و محبت که باعث ربط آدمیان به همدیگر و ایجاد نوعی احساس متقابل در میان آنان می‌گردد پافشاری می‌کند و این درجه از دوستی و پیوند درونی را یکی از جلوه‌های ایمان می‌شمارد رسول اکرم(ص) می‌فرماید:

«ایمان کسی کامل نیست مگر آن که هر چیزی را که برای خود می‌پسندد برای دیگران نیز بپسندد و آن چه را برای خود زشت می‌شمارد برای آنان زشت بداند»

بر این اساس نگاه بی‌روح و بی‌عاطفه به دیگران و مشکلاتی که در زندگی، با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند نگاهی مؤمنانه نیست حدیث معروف دیگری نیز هست که به روشنی گویای این دیدگاه بلند اسلام است. پیامبراکرم(ص) فرمود:

« مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏ »[2]

«هر کس در اندیشه امور دیگر مسلمانان نباشد مسلمان واقعی نیست »

2-بعد دیگر جنبه غریزی است که شخصی، شخص دیگری را تا سر حد طبیعی‌ترین نیازهایش از قبیل خوردن و آشامیدن دوست بدارد و به او تعلق خاطر بسپارد، در این جنبه محبت و دوستی خود به خود به جنبه جنسی گره می‌خورد و محبوب کسی است که دوست‌دار از این جنبه در او میل کرده است این نوع دوستی را در فضای ذهن بسیاری از جوانان و نوجوانان و حتی برخی از بزرگسالان نیز می‌توان دید، در این فضاست که در حقیقت افراد مجذوب زیبایی ظاهر و دیگر مسائل برانگیزاننده جنسی قرار دارند و آنچه بیش از همه اهمیت می‌یابد همین طرق قضیه است.

در نگاه اسلام این گونه محبت ورزیدن و عشق تنها در صورتی که مقدمه‌ای برای ازدواج باشد پذیرفتنی و مقبول است.

از این رو مانعی ندارد که مرد به زن مورد علاقه‌اش که جمالش دست مایه جذبه او شده میل کند، از نظر اسلام مرد می‌تواند برای فراهم آوردن مقدمات ازدواج و ارزیابی همسر آینده خویش از جنبه‌های زیبا شناختی و مسائل دیگری از این نوع به او بنگرد اما ضابطه‌مند و در چارچوب تعریف شده و بدون هوی و هوس رانی و شهوترانی افسار گریخته اما آنچه از محبت ورزی، وسیله لهو و لعب و بر هم زننده نظام حاکم بر ارتباط زن و مرد در حوزه زناشویی گردد، به کلی مردود و ناپسند است. فراتر از این، هر آنچه که سرانجام به انحرافات جنسی بیانجامد از هر نوع چه قلبی، چشمی یا زبانی یا عملی، و یا در نهایت، زمینه انحراف و تحریک جنسی را فراهم کند، از آنجا که پدید آورنده مشکلاتی اخلاقی خواهد شد که آدمی را به باتلاق انحراف خواهد کشید از جنبه دینی و اسلامی مطرود است، اسلام می‌خواهد به عاطفه و احساس جنبه عقلی بخشیده شود تا از این رهگذر، انسان افسار عاطفه خویش را به دست عقل بسپارد و از پوسته به ژرفا و مغز فرو رود. اسلام نمی‌خواهد جوانان به صرف یک نگاه ساده و یا مسائل سطحی دیگر خود را ببازند و آهنگ دلدادگی سر کنند، زیرا این مسائل بسیار زودگذر و غیر واقعی است، نظر اسلام نه تنها در این مسأله که در همه روابط انسانی مانند دوستی‌ها و همکاری‌ها و سایر معاشرت‌ها نیز چنین است و از آنجا که انسان دارای دو بعد مادی و معنوی بوده و اسلام نیز برای همه ابعاد او برنامه‌ای دارد در این مورد که یکی از جنبه‌های مادی انسان است، او را رها نکرده است و آنچه مایه سعادت و کمال وی و دوری و نجات او از شقاوت و بدبختی است بیان نموده و به همین جهت برای این نوع محبت قائل به ضوابط و شرایطی است و خلوت کردن با همدیگر، یا دست زدن به کارهایی را که فراهم آورنده تحریکات جنسی است مجاز نمی‌شمارد، اما با این همه، آنان را از سخن‌گفتن‌های پاک و بی‌شائبه باز نمی‌دارد.

شکست‌ها را پایه‌ای برای رسیدن به دیگر موفقیت‌ها در زندگی قرار بدهید و سعی کنید با فکر کافی در اطراف آن شکست، حقیقت را از آن به دست آورید و در راه صحیح و آینده زندگی از آن استفاده کنید و با قدرت و صبر، پایه گذار زندگی همسر و بچه‌های پسر و دختر آینده خود باشید.

اما کلمه عشق در متون دینی بسیار کم به کار رفته است و به جای آن حب شدید و معانی نظیر آن استعمال شده است مانند آیه شریفه:

«مِنَ النّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللّهِ أَنْدادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبّ‏ِ اللّهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلّهِ وَ لَوْ یَرَی الَّذینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمیعًا وَ أَنَّ اللّهَ شَدیدُ الْعَذابِ»[3]

«بعضی از مردم، معبودهایی غیر از خداوند برای خود انتخاب می‏کنند؛ و آنها را همچون خدا دوست می‏دارند. امّا آنها که ایمان دارند، عشقشان به خدا، (از مشرکان نسبت به معبودهاشان،) شدیدتر است. و آنها که ستم کردند، (و معبودی غیر خدا برگزیدند،) هنگامی که عذاب (الهی) را مشاهده کنند، خواهند دانست که تمامِ قدرت ، از آنِ خداست؛ و خدا دارای مجازات شدید است؛ (نه معبودهای خیالی که از آنها می‏هراسند.(»

«وَ إِنَّهُ لِحُبّ‏ِ الْخَیْرِ لَشَدیدٌ»[4]

«و او علاقه شدید به مال دارد!»

عشق در اصل لغت به معنای یک نوع گیاه پیچک است که بر بوته می‌پیچد و به معنای الصاق و حب مفرط هم آمده است.

عشق مبنای مکتب عرفا است و عقل مبنای مکتب فلاسفه، عقل تفکر و عملیات ذهنی است و عشق حرکت و ناشی از روح است. عرفا عقل را برای پیشرفت و رسیدن به خدا کافی نمی‌دانند و عشق را مرکب راهوار برتر این مسیر می‌دانند.

عشق گاهی در مقابل شوق به کار می‌رود در اینجا عشق تحفظ و مراقبت از کمال موجود است و شوق تلاش و کوشش جهت دست یابی به کمال مفقود است.

عشق دارای انواعی می‌باشد، اگر منشأ آن نفسانیات و شهوات و اموری از این قبیل باشد عشق مجازی است، و به تعبیر دیگر عشق زمینی است این عشق ممکن است با برآورده شدن حاجات حیوانی و شهوانی فرد دچار خمود، خاموشی و بلکه تبدیل به ضد آن یعنی نفرت بشود.

ولی عشق حقیقی که ناشی از جذبات معنوی و روحانی و دلدادگی به کمال مطلق و جمال جمیل حضرت حق است هر دم و هر لحظه بر عظمت و گسترش آن افزون می‌شود و با همه سوز و گدازی که دارد شیرین و دلکش است.

راست گفتی عشق خوبان آتش است           سخت می‌سوزاند اما دلکش  است

از  خدا  خواهم  کــه   افـزونـش   کـند           دل  اگـر  دم  زد  پر  از  خـونش  کند

البته هر کدام از عشق مجازی و حقیقی (زمینی و آسمانی) دارای مراتبی هستند.

گاهی عشق مجازی مسیر عشق حقیقی است و از طریق سوز و گداز مجازی انسان درمی‌یابد که عشق حقیقی جای دیگر است.

   حسن یوسف در دو عالم کس ندید         حسن  او  دارد که یوسف آفرید

عشق حقیقی عشق به خداست که منشأ همه خوبی‌هاست. و عشق‌های دیگر در پرتو او معنا پیدا می‌کند مثل عشق به پیامبر و اهل‌بیت علیهم‌السلام،‌ عشق به قرآن و دین و جهاد، عشق به شهادت، عشق به همسر و پدر و مادر و فرزند و... اینها اگر در مسیر عشق به خدا قرار گیرد مقدس است.

عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست.

اسلام محبت‌های دیگر را نفی نمی‌کند بلکه آنها را به سوی محبوب واقعی جهت می‌دهد.



[1]الکافی، ج 8، ص 80.

[2]الکافی، ج 2، ص 163.

[3]سوره بقره، آیه 165.

[4]سوره العادیات، آیه 8.

منبع :http://islam-mobin.blogfa.com

حسن اسماعیلی بازدید : 728 دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 زمان : 17:13 نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
با سلام به تمام بازدید کنندگان سایت امید وارم که مارا از دعای خیر خود فراموش نکنید برای سلامتی اقا سه صلوات محمدی (الهم صل علی محمد وال محمد )
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آموزش اتوکد
  • آموزش اتوکد
  • آموزش | دانلود
  • قالب وبلاگ
  • تاپ کرک
  • بهترین های وبگردی
  • طب سنتی
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • پيروان علي
  • ظهور-zhr
  • خورشید طوس
  • پیروان علی
  • پایگاه رسمی عفاف و حجاب
  • پیامک سرای چهارده معصوم(حمیدعلیمی)
  • هیئت متوسلین به حضرت زهرا (س)
  • هرچه که از قران مجید می خواهید
  • بیت الاحزان(بزرگترین منبع اشعار ومداحی های مذهبی)
  • سربداران313
  • ولايت علوي
  • اندیشه
  • حریم اسمان
  • نام علمداران جنگ نرم
  • ارمغان وحی سلامی
  • پایگاه بسیج امام علی (ع)
  • کربلا
  • میزبانی وب و دامنه
  • هیئت نادعلی(ع)کرج
  • سربازان گمنام امام زمان
  • خانه شعر معاصر
  • یاران گل فاطمه (س)
  • پایگاه تخصصی تبیان مهدویت
  • محصولات مذهبی
  • راه اسمان
  • «شعرهای آئینی»
  • اباصالح
  • الهم عجل لولیک الفرج
  • اندیشه
  • جنبش متحد اسلامي
  • عصر ظهور
  • بهترین ها کمترین قیمت ها
  • شمیم یار
  • PAR30 LINK
  • بصیرت
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • شفا
  • عاشقان مهدی (عج)
  • ۩۞۩ معاونت تهذيب صدوقی ۩۞۩
  • دفاع همچنان باقیست...
  • بسیج مدرسه عشق
  • امام عصر(عج)
  • .: دل نوشته ها :.
  • هدف مند سازی یارانه ها
  • وبمون
  • گروه نرم افزاري يا مهدي(عج)
  • مهدی موعود
  • سایت کارمندان ایران
  • ورود به جی میل
  • ترجمه متن و سایت
  • جست و جوگر یاهو
  • جست و جوگر گوگل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • 1391
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت را چگونه ارزیابی می کنید




    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 128
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 125
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 13,069
  • بازدید کلی : 244,764
  • کدهای اختصاصی